• Wpisów: 14
  • Średnio co: 180 dni
  • Ostatni wpis: 7 lat temu, 17:27
  • Licznik odwiedzin: 36 290 / 2703 dni
 
ppoozziioommkkaa
 
Kluczem do zdrowia i szczupłej sylwetki nie jest ograniczenie ilości posiłków, ale odpowiednie ich rozłożenie w ciągu dnia.

8:00 ŚNIADANIE
Przygotuj jajko na miękko,kromkę chleba razowego z masłem, twarożek, czyli produkty o dużej zawartości tłuszczu i białek.Spalisz je łatwo,bo od rana w twoim organizmie zaczynają uaktywniać się lipazy, czyli enzymy wspomagające trawienie tłuszczów oraz proteinazy uczestniczące w procesie trawienia białek.

9:00 CZAS NA KAWĘ
Małą czarną zaparz dopiero, gdy zjesz pożywne śniadanie.Kawa z cukrem wypita na czczo zaburza wydzielanie insuliny i sprawia,że we krwi podnosi się zanadto poziom glukozy.

10:00 SIĘGNIJ PO JOGURT
Najlepiej naturalny z płatkami kukurydzianymi.Strawisz je szybko,bo twój organizm nadal wydziela enzymy pomagające trawieniu białek i tłuszczów.

13:00-14:00 WYBIERZ SIĘ NA LUNCH
Teraz w twoim organizmie bardzo aktywne są enzymy odpowiedzialne za trawienie białek.Na obiad wybierz więc chude mięso,np. pierś z kurczaka.Unikaj zaś kanapek-zjedzone w porze lunchu mogą spowalniać przemianę materii.

16:00 SIĘGNIJ PO PRZEKĄSKĘ
Np. garść wiśni lub jabłko.Teraz poziom insuliny we krwi wyraźnie się podnosi.Jeśli szybko nie zaspokoisz apetytu na coś słodkiego,stracisz energię do pracy i dobry nastrój.

Nie możesz dodać komentarza.